قله بینالود از فریزی

سلام خدمت همه دوستان و مخاطبان عزیز وبلاگ.امیدوارم  حال همه دوستان عزیزم خوب باشه و روزگار خوش و خوبی رو پشت سر گزاشته باشن. اکنون که این مطلب را مینویسم سحرگاه شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان 139 قله بینالود از فریزی...ادامه مطلب
ما را در سایت قله بینالود از فریزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : irannature بازدید : 82 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 10:33

امروز جمعه 1395/9/26 ساعت 6 صبح حرکت خودمونو با یک دستگاه ماشین سواری به سمت کردینه حرکت انجام دادیم.ساعت 7 به ابتدای جاده خاکی که بعد از دهبار با یک تابلویه نارنجی رنگ قدیمی نصب شده رسیدیم جاده رو تا پایین رودخونه ادامه دادیم و به روستای کردینه رسیدیم.جاده به دلیل برف هفته گذشته لغزنده بود. ساعت 8 شروع به راهپیمایی در مسیر رودخونه کردیم و ساعت 9:30 صبح در هوای برفی و سرد به خوردن صبحونه مشغول شدیم.پس از صرف صبحونه مسیرمون رو به سمت رودخونه اذامه دادیم و ساعت 11 به پای کوه رسیدیم و شروع به کوهنوردی کردیم.ساعت 12 ظهر به دامنه کوه رسیدیم و مسیرمون رو به سمت قله فلسکه ادامه دادیم.به دلیل شرایط بد جوی از صعود به قله خوداری کردیم و تصمیم به برگشت گرفتیم.ساعت 5 بعد از ظهر در مه غلیظ و شرایظ بد جوی به ابتدای روستا رسیدیم یک تجربه: در هوای سرد و زمستانی دو نکته رو رعایت کنین یکی که حتما زنجیر چرخ داشته باشین دوما سوخت به اندازه کافی همراه داشته باشین زمان تقریبی رسیدن از اول روستا تا پای کوه:حدود 2:30 ساعت به امید موفقیت بیشتر + نوشته شده توسط معین شمس در جمعه سوم دی ۱۳۹۵ و ساعت 13:7 | قله بینالود از فریزی...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : irannature بازدید : 95 تاريخ : جمعه 1 دی 1396 ساعت: 5:14

جمعه 28 آبان  1395 ساعت 5:30 از خونه حرکت کردیم و پس از خرید نون و صبحونه ساعت 6:30 به روستای کنگ از توابع طرقبه میرسیم پس از صرف 1:15 پیاده روی از مسیر رودخونه ساعت 7:45 به صرف صبحانه پرداختیم و پس از آن طی نیم ساعت پیاده روی به آبشار اصلی که درفاصله 6km از ابتدای روستا رسیدیم.پس از رسیدن ب آبشار از کنار آبشار مسیر دره را ادامه دادیم و پس از 4 کیلومتر به آبند روستا رسیدیم.جایی که آثاری از کپر های عشایری دیده میشد سپس از کوه بالا رفتیم و از روی یال به ادامه مسیر پرداختیم پس از 2ساعت کوه نوردی روستای درود با چشم به راحتی دیده میشد در انتها در ساعت 12:30 کمپ زدیم و سپس ناهار را صرف کردیم.بعد از قله بینالود از فریزی...ادامه مطلب
ما را در سایت قله بینالود از فریزی دنبال می کنید

برچسب : روستای, نویسنده : irannature بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 4:01

امروز جمعه 1395/9/26 ساعت 6 صبح حرکت خودمونو با یک دستگاه ماشین سواری به سمت کردینه حرکت انجام دادیم.ساعت 7 به ابتدای جاده خاکی که بعد از دهبار با یک تابلویه نارنجی رنگ قدیمی نصب شده رسیدیم جاده رو تا پایین رودخونه ادامه دادیم و به روستای کردینه رسیدیم.جاده به دلیل برف هفته گذشته لغزنده بود. ساعت 8 شروع به راهپیمایی در مسیر رودخونه کردیم و ساعت 9:30 صبح در هوای برفی و سرد به خوردن صبحونه مشغول شدیم.پس از صرف صبحونه مسیرمون رو به سمت رودخونه اذامه دادیم و ساعت 11 به پای کوه رسیدیم و شروع به کوهنوردی کردیم.ساعت 12 ظهر به دامنه کوه رسیدیم و مسیرمون رو به سمت قله فلسکه ادامه دادیم.به دلیل شرایط بد قله بینالود از فریزی...ادامه مطلب

برچسب : صعود,فلسکه,روستای,کردینه, نویسنده : irannature بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 4:01

جمعه 15 بهمن 1395 قصد حرکت به قله فلسکه رو کردیم.صبح ساعت 4:30 صبح از کمپمون واقع در طرق راه افتادیم.برف شدیدی شب قبل اومده بود وتقریباا همه جارو سفید پوش کرده بود حرکت سخت بود ولی ب ی بدبختی خودمون ر رسوندیم تا ظرقدر.اونجا ماشین گیر کرد و فقط حرکت با زنجیر چرخ ممکن بود.خلاصه تصمیم  بر آن شد ک برگردیم و مسیر دیگه رو برای صعود انتخوواب کردیم.یکی از روستا ها ظرقبه هدف ما بود و ب سلامتی تونستیم قله ذو در شرایط بد جوی فتح کنیم و ساعت 15 به خونه رسیدیم نکته:همیشه شب قبل از حرکت تجهیزات رو بررسی کنیم. + نوشته شده توسط معین شمس در شنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۵ و ساعت 21:51 | قله بینالود از فریزی...ادامه مطلب
ما را در سایت قله بینالود از فریزی دنبال می کنید

برچسب : صعود,زمستانی, نویسنده : irannature بازدید : 64 تاريخ : چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 4:01

آخرین جمعه مرداد ماه قصد فتح قله بینالود را داشتیم.صبح ساعت 5 حرکت کردیم و پس از رسیدن به گلبهار مسیر رو به سمت انتهای شهر ادامه دادیم تا به یک 3 راهی رسیدم راه سمت چپ مستقیم به روستای فریزی میرفت و ما نیز مسیر را ادامه دادیم. ساعت 6 ب آخر روستا رسیدیم و پس از پارک کردن ماشین با یه نیسان به اول پاکوب رسیدیم.پس از طی 4 ساعت به جانپناه مدرس رسیدیم و از اونجا پس از یک استراحت کوتاه عازم قله شدیم  و در ساعت 12 ظهر به قله رسیدیم  خوشبختانه 3 قله بالای 3000 استان خراسان رضوی رو با لطف خدا و طبیعت فتح کردیم انشاا.. یک روز بتونیم دماوند رو فتح کنیم و یک روز بر بام دنیا واستیم + نوشته شده توسط معین شمس قله بینالود از فریزی...ادامه مطلب

برچسب : بینالود,فریزی, نویسنده : irannature بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 1 شهريور 1396 ساعت: 4:01